Wednesday 8 July 2015

Luka cepat sembuh dengan zinc complex

Salam semua ...
.
Selamat berbuka disini saya nak kongsikan sedikit kelebihan zinc yang ohsemm...

Dari gambar yang anda tengok itu adalah testimoni anak.saudara saya yang excident Dan kaki patah .
Tapi bila berminggu² luka dikaki beliau lambat sembuh Dan masih berair..

Seingat saya promo zinc bulan 3 2015 saya suruh beliau Cuba zinc Dan beliau beli yang promo beli 3 free 1..

Selepas seminggu dia Cuba Dan sapu alhamdulillah perubahan positif Dan hasilnya anda boleh lihat sendiri...

Penagan zinc complex Shaklee..

Info zinc untuk  Penyembuhan Luka:

Kekurangan zinc menyebabkan lambat penyembuhan luka. Badan manusia mempunyai beberapa enzim yang bergantung pada zink, yang menggalakkan sintesis kolagen yang seterusnya membantu dalam penyembuhan luka. 

Jadi untuk mereka yang mengalami sebarang luka boleh mencuba.
Dan wajib ada disetiap rumah..
.

Berminat dengan produk ohsem ni boleh hubungi saya.

Asiah
01112916437
Sid 1113065
Cod Gua Musang Kelantan
Pos 1 Malaysia.


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...