Sunday 26 July 2015

If_asiah_shaklee

Petang ni tengah melayan anak sedare yang agak aktif..

Kalau dicek darah ni
Mungkin sampai 200 kot heheheeh..
Bising nye ..
Dan terjumpa gambar masa rally diKB ..

Dan nak letak disini
Bimbang HP prob Dan budak kecik duk hilangkan lagi gambar kenangan semua...

Dalam program ni ramai yang diraikan dengan kemenangan untuk diri sendiri.

Dan saya tersentap ada seorang Mak Cik umur dalam 50 atau lebih boleh mengampai supervisor..

Disitulah lagi semangat saya Dan dapat melihat kukuhnya Shaklee dimasa akan datang...

Disitu satu getaran yang saya tak tahu nak cakap..
Yang saya akan rank up ke SUPERVISOR Shaklee..

Alhamdulillah..
Selepas pulang Dari program tu saya susun strategi .

Alhamdulillah saya mengapai supervisor bulan 3.
Sebelum GST
promo esp +zinc..

Mungkin sampai disini coretan untuk petang ni..
Tulisan ini sambil melayan anak² buah yang meraug ditelinga.
.
Nanti ada masa saya sambung lagi..

Assalamualaikum.
Salam sayang Dari saya.


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...