Wednesday 1 July 2015

Cara proses ESP shaklee

Hari ni nak share cara proses protien soya ESP

Sebab ramai yang membuat anggapan pasal soya boleh memudaratkan kesihata .
Dan pengalaman kakak saya masa bersalin doktor bagitahu kulit dia reput macam tauhu sebab selalu minum air soya.memang benar masa hamil dia ada minum air soya dalam kotak.

Adakah benar ?

Dan saya nak share lebih info yang membezakan soya shaklee dengan soya yang lain..

Apa beza soya dalam ESP dengan soya di pasaran biasa? Kenapa saya berani claim soya dalm ESP Shaklee lebih berkualiti tinggi dan pastinya lebih selamat.

Beza ESP Shaklee dengan Produk Soya Yang Lain

1. Cara Pemprosesan ESP Shaklee Berbeza!

Tahukah anda, sesetengah soya diproses menggunakan alkohol?

Cara ini menghilangkan isoflavine yang bermanfaat dan mencemarkan soya tu sendiri dgn alkohol –

Walau bagaimanapun, soya Shaklee dicuci hanya dengan air bagi mengekalkan isoflavine genistin dan daidzin yang penting untuk membekalkan kita dengan keseluruhan manfaat soya.

Jadi, bukan semua soya tak elok, cuma cara proses tu yg buat dia jadi tak elok.

contoh kicap kat rumah kita. Ke tak makan kicap? Kicap dibuat dari soya kan

Beberapa ujian klinikal dijalankan dan membuktikan protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan.

2. Soya dalam ESP Shaklee adalah Non-GMO

Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali sebagai Identity Preserved Program (IPP). 

Program memastikan kacang soya Shaklee bebas dari pendedahan perubahan genetik. 

Dari benih hingga penyimpanannya, komitmen Shaklee sangat tinggi untuk pastikan bahan ramuan adalah semulajadi dan berkualiti tinggi.

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Kacang soya terasing yang pertama telah dicipta oleh Dr Shaklee pada 1970-an..

Jadi sebab itu saya berani cadangkan soya protein untuk ANDA semua..
Sebab badan kita memerluka protein dari segi rambut kuku Dan sebagainya.

Dan saya peminat tegar ESP dan habis berTONG² esp.
Alhamdulillah kesihatan lebih terjaga.

Untuk lebih info
Boleh hubungi saya

Asiah
01112916437
Shaklee Id 1113065


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...