Wednesday 22 July 2015

Vitamin c shaklee

Vitamin c fames untuk masalah kulit.
Tapi ramai yang tak tahu
Semua WAJIB ambil vitamin c kerana untuk sistem imun kita...

Jadi lebih baik mencegah sebelum ia berlarutan..

Pengalamn saya hari ni .
Akaibat beraya sakan.rehat tidak cukup dan terkena hujan..saya terkena selsema + batuk.

Saya punya peragai yang agak pelik.
Bila sihat susah nak sakit.
Dan bila sakit susah nak sembuh..

Dan saya setuju sakit ITU penghapus dosa..
Walaupon doktor sekali pon memang akan skit...

Jadi alhamdulillah .ada bekalan Shaklee.
Sehari ni ja saya telan.

6 biji vitamin c
2 biji b complex.
3 biji omega guarad.
2 biji garlic Shaklee..

Alhamdulillah minum air secukunya.
Terasa badan berlainan pagi tadi badan memang letih sangat .nak bangun memang tak berdaya..


Jadi untuk mereka diluar sana .
Ambil la vitamin c Shaklee untuk mencegah ...


Asiah
01112916437

Shaklee Gua Musang.


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...