Tuesday 7 July 2015

B complex untuk RAMBUT

Selamat pagi semua...
Hari ni masih lagi terasa bahang promo untuk bulan ni..
.
Tapi pagi ni saya nak share kelebihan b complex untuk RAMBUT .

Semua nak rambut cantik kan.walaupon kita bertudung rambut mesti kelihatan terurus.
Tidak kiralah macam mana rupa rambut kita walaupon macam kashika ceria pop star ke yang penting rambut kita sihat Dari akar...
.
OK sebelum saya pergi lebih jauh.jom kita tengok kenapa ia membantu untuk RAMBUT....
.
Vitamin B Complex amat membantu dalam masalah rambut gugur..B Complex yang diperlukan oleh badan ada 8 jenis.. dan 5 daripadanya adalah untuk rambut:


-Vitamin B3 (Niasin)- Ia berguna untuk memperbaiki aliran darah pada kulit kepala.

-Vitamin B5 (Pantotenik)- Jika tidak mahu rambut beruban inilah nutrisinya selain untuk mengatasi rambut gugur

-Vitamin B6 (Piridoksin)- Untuk mengelak rambut dari gugur dan penghasilkan melanin untuk elak rambut dari beruban

-Vitamin B12(Sianokobalamin)-Mengatasi masalah rambut gugur.

-Biotin - Biotin digunakan untuk menghasilkan keratin dan mengatasi masalah keguguran rambut.

Ia juga berfungsi mengawal rambut beruban.


Dan pilihan saya
Bcomplex Shaklee..
Harga sangat berbaloi.
Sebotol rm56 120 biji
Bertahan sehingga 4 bulan..

Dan untuk lebih penjimatan
Pembelian pada bulan ni
Beli 3 free 1..
Harga yang terlebih jimat.
Boleh share sama kawan² pejabat Dan family.


Berminat boleh hubungi saya

Asiah
01112916437
Shaklee Id 1113065


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...