Sunday 5 April 2015

Promo april

Assalamualaikum..

Selamat petang semua..
Hari ni nak war war kan lagi promo Dari Shaklee untuk bulan April.
Semua dah tahu kan..

Okey bagi yang belum tahu gla complex juga merupakan promo untuk bulan ni..

Bercerita pasal gla complex.
Seingat saya bulan ramadhah tahun lepas saya puasa penuh sebab hormon saya tak stabil dan muka mula la jerawat menguasai ..

Selepas bertanya dengan upline saya..dia cadangkan saya ambil gla complex .
Alhamdulillah selepas ambil gla perubahan saya boleh tahu tiap 7-9 period dah mula menjelma hihihihi.
Dan maslah senggugut berkurangan..
Kebiasaan sebelum ni masalah senggugut memang tak tertahan sakit..sampai tak ada orang berani gangu.

Alhamdulillah sekali lagi dengan izinNYA selepas consume Shaklee.maslah kesihatan berkurangan..

Asiah_cyah
Shakleelover.
01112916437
Sid 1113065


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...