Sunday 12 April 2015

Niat seorang hamba ALLAH

Saya setuju bila niat kita betul dalam melakukan sesuatu hal .
Pasti akan mengapai dengan lebih mudah.

Contoh.
Niat dalam diri.
Ya Allah permudahakan la urusan ak..
Aku memerlukan _______untuk ak langsai semua hutang-hutang aku
Aku tak sanggup MATI dengan meniggalkan hutang yang tidak terbayar.

Jadi Allah akan degar setiap rintihan kita.
Allah maha pendegar.
Akan ada satu skrip untuk kita yang disusun olehNYa cukup indah sehingga kita dapat lebih apa yang kita pinta

Janji NIAT perlu betul.

Sama-sama kita muhasabah diri..
Saya bukan bijak pandai
Tetapi hanya seorang hamba yang ingin berperasaan mahu berubah dari sebelum ni.

Semoga niat saya Dan niat pembaca blog saya dipermudahkan setiap urusan.
Amin..


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...