Friday 10 April 2015

Pengedar shaklee gua musang kelantan.

Untuk peminat tegar shaklee..
Bagi yang tercari - cari supplimnet Shaklee untuk area Gua Musang saya adalah pengedar sah anda..
Memandangkan branch nuh jauh di kota baru andai boleh dapatkan supplimnet kesukaan anda dengan saya.

Saya juga menyediakan khidmat penghantaran percuma di (kampung lembaga ,bandar lama Gua Musang, bandar baru , Taman wangi , TAman kesedar in ,TAnah putih Dan Bandar utama.).

Jika andai di kawasan berhampiran dan ingin mendapatkan produk Shaklee boleh la hubungi saya untuk daptkan info lebih lanjut.

Asiah_cyah
Sid 1113065
01112916437


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...