Thursday 23 April 2015

Penangan mealshake + b complex

Selamat pagi semua..
Pagi nak share satu kritikan Dari Cust saya semalam.

Beliau ada masalah kurang berat badan @ kurus..
Dan kurang selera makan..
Saya cadangkan dia ambil vitalea +b complex + mealshake.

Tetapi disebabkan bajet tidak mencukupi dia ambil b complex + meal shake...

Testimoni diatas Dari nya tak sampai sebulan diambil .
Selera dah bertambah.

Sebelum ni dikurang selera makan
Dan sibuk dengan kerja nya sebagai ustazah di Sarawak.

Jadi pilihan yang terbaik
Meal shake + b complex.

B complex bukan untuk tambah selera sahaja.dia anti stress .
Jadi sesuai dengan kerja seorang guru untuk mendidik pelajar Dari ganguan stress yang berpanjangan.

Untuk info lebih lanjut boleh hubungi saya.

Asiah_cyah
01112917437
Sid 1113065
Cod Gua Musang Kelantan.
  


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...