Wednesday 10 June 2015

Testimoni vitamin c shaklee

Vit c shaklee

Assalamualaikum..

Hari ni niat hati nak share testimoni kawan saya selepas 1 bulan consume vitamin c..

Tengok pada pic
Beliau berjaya mendapatkan kesan yang lebih baik untuk kulit..

Sebelum dapatkan kulit yang diinginkan kawan saya mengalami healing pada kulit muka iaitu muka menggelupas.

Tapi perasan dengan cuaca sekarang yang agak panas..
Saya sarangkan beliau minum air yang secukup nya..

Last bulan lepas dia begitu bangga bagitahu healing sudah hilang dah kulit lebih lembap.


Alhdulillah kepuasan bila kita dapat bantu lebih ramai.

Dan untuk mereka diluar sana pilihlah pengedar yang betul² ada percaya yang dia akan guide anda untuk selesaikan masalah ANDA.

Dan sekali lagi untuk mereka yang ingin dapatkan produk Shaklee boleh terus
Hubungi saya.
Dan dapatkan konsultasi percuma dari saya.

Asiah_cyah
01112916437
Shaklee Id 1113065
Cod area Gua Musang Kelantan
Pos 1 Malaysia.


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...