Thursday 4 June 2015

Saya dan shaklee

Assalamualaikum...
Selamat pagi semua...
..
Dah Sarapan belum ?jangan sesekali skip sarapan anda ya.
(Hihihi).

Pepagini nak letak 1 gambar saya yang diambil pada minggu lepas..
Gambar ni menggunakan kamera biasa tiada 360 Dan tidak edit ..

Mungkin semua boleh tengok jerawat Dan parut dimuka itu menunjukan gambar itu tidak edit dengan sebarang software ..

Muka saya ada masalah kerana tersalah makan.
Muka jadi biji² kecil sama macam jerawat..
.
Pada minggu kedua Dan malam ni saya rasa dah berkurang.
Kerana saya konsisten set kulit seperti
Vivix,esp,vitamin c garlic Dan alfalfa..
Dan saya juga bermasker vitamin E untuk pudarkan parut sama..

Walaopun kesan jerawat masih ada saya betul-betul berpuas hati dengan pilihan set Shaklee .
Betul-betul membantu untuk masalah kulit saya yang agak sensitif...

Untuk anda yang mempunyai masalah kulit yang sensitif..

Boleh pm/whatsup .
Kita sembang cara yang sesuai..
Jangan sampai orang kata kita TIDAK JAGA KESIHATAN WAJAH..

Salam sayang Dari saya.

Asiah
01112916437
Rakan Shaklee ANDA.


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...