Friday 23 January 2015

Vivix promo

Assalamualaikum..
Vivix promo January 2015.

Vivix ni saya ambil untuk mek (mak)saya.
Dia excident dah beberapa tahun..akibat excident itu. Tulang punggun terseliuh dan menyebabkan cara jalan jadi tidak sempurn .

Selepas saya join Shaklee n promo vivix tahun 2014 bulan berapa dah lupa kami Adik beradik ada share beli vivix .

Selepas 2 botol minum vivix alhamdulillah saya dan ayah tengok cara jalan dah berubah.
Biasa terhenjuk-henjuk(betul ke tidak x tahu perkataan x pandai nak explain)

InsyaAllah ada rezeki lebih saya nk bagi vivix tiap² bulan utk kesihatan mereka.
Kesihatan mereka lebih bernilai dengan APA yang mereka korbankan untuk saya Dan kami Adik beradik..

Tidak ada yang dapat dibalas hanya berikan yang terbaik untuk mereka.

I love my family.

Asiah_cyah


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...