Saturday 31 January 2015

Set milk booster-


Assalamualaikum..selamat petang.
Untuk ibu-ibu yang baru melahirkan baby tersayang mesti tercari-cari bagaimana untuk tambahkan susu supaya anak lebih kenyang dan lena diulit mimpi.

Disini saya syorkan ibu-ibu untuk mencuba set menyusu dari shaklee iaitu ESP + ALFALFA .

1-ALFALFA
Untuk ibu-ibu yang menyusukan bayi dan ingin menambahkan susu badan, Alfafa adalah salah satu supplement terbaik yang selalu saya sarankan kepada IBU yang mempunyai masalah kekurangan susu..

Alfafa ni sebenarnya juga digelar Raja Segala Tumbuhan. Alfafa sangat glamour dikalangan pengguna vitamin Shaklee.

Untuk ibu-ibu yang menyusukan bayi dan ingin menambahkan susu badan, Alfafa adalah salah satu supplement terbaik yang selalu saya sarankan.

In sya Allah memang berkesan untuk boost pengeluaran susu badan anda! Saya sendiri hingga sekarang mengamalkan pengambilan Alfafa.

2-ESP (Energizing Soy Protein)


Untuk lengkapkan set milkbooster.
Esp adalah menambahkan tenaga dan membantu menambahkan pengeluaran susu badan tak lain tak bukan adalah

Esp mendapat permintaan ramai kerana kelebihan yang tersendiri.

Testimoni Cust saya berpuas hati .apabila mencuba set menyusu.
Jom kita lihat APA kata rakan saya


Jadi.bagi mereka yang ingin mencuba set menyusu Shaklee boleh la hubungi saya untuk tahu lebih lanjut.


Asiah_cyah
01112917437
Shaklee I'd 1113065





No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...