Monday 5 January 2015

Plkn rembau siri 2 2007

Assalamualaikum...

Selepas 7 tahun berpisah.semalam kami telah berkumpul semula dalam satu group di whatsap..

Terlalu banyak cerita yang diluahkan Oleh semua.masing-masing dengan cerita tersendiri...

Dalam banyak-bayak kenalan saya masih lagi mencari seorang kawan yang agak rapat.

Kawan yang pernah tidur sekatil.semua pergi berlima..
Saya masih lagi mencari beberapa kenalan.

1.Farah suhada (asal pantai batu buruk terengganu)

2.ziana (terengganu)

3.Fizan (bachok Kelantan)

4.laila sharmila (Kelantan)

5.Zira (negeri sembilan)

6.lau (johor)

7.Liana (johor)

8.syakila (johor)

10.chiy (johor)

11.turga (johor)

12.hajar (Kelantan)

13.wan (Gua Musang Kelantan)

Andai satu hari kami ditakdirkan berjumpa terlalu banyak peesoalan yang di tanyakan.

InsyaAllah
Asiah Plkn ulu pari aqua village.
Rembau negeri sembilan.


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...