Friday 30 November 2018

Last promo omegaguard -Gua Musang

Promo promo promo Last omega guard hari ini...
Rugi lepaskan peluang untuk harga lebih jimat...
Dapatkan sekarang untuk keluarga..


Siapa Perlukan Omega Guard Shaklee?
Ibu Hamil
• Membantu perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan.
• Mengurangkan risiko bayi lahir pra-matang ataupun dikenali sebagai bayi tak cukup bulan
• Mengurangkan risiko gila meroyan selepas melahirkan bayi dan banyak
•Mengawal kenaikan berat badan ibu semasa hamil

Ibu Menyusu
•Membekalkan khasiat untuk sistem imunisasi kepada anak dan membantu perkembangan otak juga.
•Membantu penurunan berat badan ibu tanpa jejas penghasilan susu dan kualiti susu

Kanak-kanak
•Pertumbuhan badan yang sihat dan juga untuk kesihatan otak.






Hubungi saya untuk ketahui lebih detail 
0194602682 
Shaklee Gua Musang 

No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...