Saturday 17 November 2018

Vivix minuman kesihatan

Selamat malam semua ...
Malam ni cikyah nak share sikit info pasal vivix shaklee ..

Vivix ni ohsemm sangat dulu ayah cikyah operate kaki belah kanan
Sebab operate doc cakap kena kanser kulit
Di rupa masa lepas operate

Kiri lepas operate
Kanan lepas minum vivix dan zinc + ubat doc bagi dan cuci..
Boleh tengok luka dia macam mana
Sampai kan doc puji luka okey sangat isi tumbuh cantik ..

Shakleebycikyah



Sebab tu cikyah love sangat dengam vivix shaklee ni ....

Jom kita kenal dengan lebih rapat lagi dengan vivix shaklee .






 AWET MUDA. VIVIX kaya dengan Resveratrol dan Polifenol yang sangat bagus bertindak sebagai anti-aging. So kalau consume VIVIX dari muda ni, InshaAllah bila berusia nanti kita boleh nampak LEBIH MUDA dari usia sebenar


 KAWALAN GULA. Resveratrol dalam Vivix membantu mengekalkan paras insulin.

 TURUN BERAT BADAN. VIVIX membantu untuk meningkatkan metabolisme badan sekaligus membantu turunkan berat badan dengan sihat.

 TINGKAT KESIHATAN SECARA MENYELURUH. Secara asasnya, VIVIX untuk baiki sel badan kita yang rosak daripada peringkat DNA. Lepas dah baiki sel jadi sihat dan muda, VIVIX akan melindungi sel tu pulak dari rosak. Sel sihat, organ sihat, seluruh badan sihat!


 UNTUK MEREKA YANG TTC. VIVIX membantu ikhtiar hamil, di mana VIVIX tolong membaiki sel badan. Bila sel sihat, organ badan yang terbentuk dari sel pun akan menjadi sihat. Ini termasuklah organ peranakan.

 CEPAT SEMBUHKAN LUKA. Untuk mereka yang luka czer ataupun jahitan, sangat disarankan untuk minum VIVIX bagi mempercepatkan proses penyembuhan luka bercantum.



 KURANGKAN SAKIT PINGGANG & BELAKANG. Majoriti yang consume VIVIX bagi feedback kurang sakit pinggang dan sakit belakang sebab kandungan VIVIX yang membantu meningkatkan kesihatan sakit sendi.

ANTI KERADANGAN. VIVIX sangat membantu mengurangkan keradangan kulit seperti jerawat merah, serta mengawal eczema atau psoriasis.

 MEMBANTU SAKIT AKIBAT PENUAAN. Terbaik untuk mak ayah kita yang ada penyakit akibat penuaan. VIVIX bukan ubat tau, tapi VIVIX membantu meningkatkan kesihatan tubuh badan secara optima

Untuk ada yang ingin dapatkan vivix
Boleh ja terus wassap cikyah di
www.wassap.my/60194602682..

No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...