Wednesday 18 November 2015

saya pengedar shaklee yang sah

assalamualaikum

selamat malam semua
nama saya asiah binti jusoh
saya mula join shaklee bulan 3 20014
dah nak masuk setahun lebih

dan kini saya mula giler dengan produk shaklee dan mula tambah pendapatan saya  dengan shaklee.
memandangkan saya seorang penganggur jadi saya teruskan niat untuk berjaya lebih jauh dengan shaklee
alhamdulillah juga saya dah capai supervisor pada bulan 3 2015.

antara produk shaklee yang saya ambil
-set tambah berat badan
-set buasir
-set kulit
alhamdulillah selepas ambil set ni perubahan boleh dirasai ,
nanti saya kongsikan apa yang berubah lepas ambil shaklee

okey kita jumpe lagi





No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...