Thursday 5 March 2015

Promo meletup mac ESP

Selamat malam semua.
Dah 5 Mac dah.semua peminat tegar Shaklee mesti tahu promo bulan ni kan..
Iaitu ESP produk terHOT diabab INI.

Malam ni saya nak share pasal kelebihan esp.jom kita tengok jap.

KELEBIHAN SHAKLEE ESP UNTUK ANDA

1) Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
2) Bantu hilangkan parut jerawat di muka.
3) Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.
4) Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
5) Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan. Testimoni sebenar dari rakan saya yang berjaya menurunkan berat badan sebanyak 7kg dalam masa kurang dari sebulan hanya dengan ESP.
6) Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak
7) Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
8) Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
9) Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.
10) Menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.

Saya perasan esp memang the best untuk kulit ..
Pengalaman saya terkena chkenpox bulan 12.parut agak hitam di muka bila konsisten esp Dan +vitamin E parut semakin pudar.

Saya hanya minum esp.vitamin E lebih kepada sapu di tempat berparut...

Sebab itu ESP terbaik untuk mereka yang ingin kan kulit gebuss gebasss.

Jadi kalau anda diluar sana inginkan produk mengebu gebasskan kulit anda boleh

SMS/whatsup saya di
01112916437


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...