Wednesday 4 March 2015

Vitalea febrett

Siapa yang perlukan Vita-Lea?

Secara umumnya Vita-Lea amat bagus untuk dimakan oleh setiap orang.ia merupaka. Pelengkap untuk badan kita

2 biji vitalea = 40 jenis lauk.
Agak² sehari mampu x makan 40 jenis lauk untuk mendapat khasiat 2 biji multivitamin.
Dengan gaya hidup sekarang yang terdedah dengan macam².

Oleh itu saya syorkan semua diluar amalkan vitalea shaklee sebab saya dah try dan saya sendiri sudah ada perubahannya ...

Jom kita lihat Antara vitamin yang terdapat dalam Vita-Lea:

Vitamin D - Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat*

Beta Karotena - Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi*

Vitamin E - Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi*

Kalsium - Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot*

Boron - Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang*

Magnasium - Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung*

Biotin - Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak*
Lain-lain - Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, warna dan bahan pengawet*

Berminat untuk ketahui lebih boleh hubungi saya
Asiah_cyah
01112916437


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...