Thursday 12 March 2015

Khamis 12/3/2014

Assalamualaikum..

Diharap dalam keadaan sihat..bersyukur kita dengan kurniaan kesihatan yang dianugerahkan.dapat kita melalui hidup-hidup INI.

Wah sastera la pulokk.
Hihihihihi.

Sebenar saya tak biasa berblog n tidak pandai menulis @pun berkarya.
Tapi d blog ni juga kita boleh letakkan sebentar untuk kita tengok dimasa akan datang..

Ingat dulu ada sorang master Shaklee bagitahu.

Kalau nak tunggu pandai menulis tak tahu bila la.
Jadi kita ambil peluang yang dah ada..

Semua lahir dengan tidak pandai.akan tetapi ada sifat usaha nak belajr akan nampak perbezaan seseorang ITU...

Saya suka ayat ni.
Tak boleh buat semua
Jangan tinggal semua..

Salam malam Dari saya asiah_cyah


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...