Saturday 16 January 2016

Travel teluk kemang ๐Ÿ’œ melaka =my friend=

๐Ÿ’œcik gee ๐Ÿ’œhamisah ๐Ÿ’œcheta๐Ÿ’œ
K je
Hanisah , cheta ,wada,k.je, cik gee
Che ta ,k je ,wada,cik gee ,hanisah

Assalamualaikum dan selamat pagi ..

Semua mesti dah tidur kan ?
Ceq pulak Terjaga dari tidur disebabkan mimpi².
Orang kata kalau kita mimpi kan seseorang kita rindu kat 'Dia' betul tak.?.


Kalau betul memang agak betul sikit
Dan saya berharap orang yang saya rindu itu di lindungi  Allah SWT inshaAllah..

Dalam gambar diatas mereka adalah kawan saya.
kami ambil ketika Kali pertama nya percutian yang kami rancang alhamdulillah menjadi walaupun banyak kisah disebalik nya..



Banyak kenangan manis dan pahit apabila kami bersama selama .?
Dan bab kata kawan saya "percutian ini untuk kami kenali lebih dekat lagi  siapa SAHABAT kita".


Alhamdulillah percutian kami agak menarik
Suka bab main air kami bermain ibarat tiada hari esok
Ibarat kanak_kanak yang tiada masalah  sangat sangat enjoy.

Dan yang tak menarik
Macam tak ada
Ehh adalah
Bab menunggu kikikikikik.
Bab menunggu
Hanya kami_kami yang tahu dan akan simpan selagi yang boleh ..

Kan menunggu satu penyiksaan
Itulah yaang tak best .

Memang banyak kenangan kami bersama .
Nak ditulis memang tidak akan cukup .

Jadi biarlah ia tersemat di ingatan saya
Dan inshaAllah selagi saya bernyawa saya akan hargai kalian semua ..
Berpisah tiada ..

Dan
Untuk anda diluar sana
Sayangilah SAHABAT anda
Mungkin bagi anda SAHABAT bukan sapa_sapa

Tapi bagi saya SAHABAT adalah segalanya
Dan dalam ramai_ramai SAHABAT mungkin ada 1 yang kita selesa
Kita akan kongsikan segala dengan nya..

Dan pilih lah SAHABAT ibarat cermin
Yang selalu ada masa kita sedih gembira dan sebagai nya .

Andai kata anda sudah memiliki SAHABAT yang betul_betul memahami anda
Bersyukurlah
Ia akan melengkapi hidup anda.


I love my best friend
Dunia akhirat
Sayang kamu kerana Allah SWT

Sekian.
Dari saya
Yang membebel tak tahu pasal
Kes tak boleh tidur.
nantikan next travel kami inshaAllah umur panjang kita jumpa lagi ya


Salam saya g dari saya .


1 comment:

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...