Tuesday 5 May 2015

Kempis perut

Selamat pagi semua.

Pagi ni saya berkesempatan untuk share 2 keberkesanan Cust saya mengambil set untuk Kempis kan Perut..

BUNCIT kadang-kadang merimaskan bagi semua golongan .
Dan saya juga hadapi masalah yang sama.

Sampai akak saya tegur macam orang HAMIL.
Padahal masih belum kahwin..
Dan selepas saya mengambil supplement Shaklee untuk masalah Perut buncit..saya perasaan perubahan sangat luar biasa..

Dulu Perut yang memboyot kedepan.
Sekaran melekat ja (hahahah )
Jawapan nya sudah tidak seperti orang yang hamil 5 bulan la..

Bagi golongan lelaki pon sama..
Mungkin tidak selesa dengan penampilan apabila Perut BUNCIT .

Jadi jika anda hadapi masalah yang sama.
Boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma .

P/s maaf  testimoni berbahasa kELANTAN.
       Sebarang pertayaan saya akan jawab.
InsyaAllah

Asiah_cyah
01112916437
Sid 1113065
Cod Gua Musang Kelantan
Pos 1 MALAYSIA


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...