Tuesday 26 May 2015

Ada apa dengan cinch shake shaklee

Selamat petang..
Semua sihat kn?.

Lama dah tak menulis diblog .
Rasa dah banyak habut yang perlu disapu.
Kikiki.

Sebelum tu kita tengok ada apa dengan cinch shake yang banyak permintaan dikalagan mereka yang ingin kurangkan berat badan..

Jom sebelum saya pergi lebih jauh..

Apa yang kita akan dapat dalam 1 hidanganCinch Shake Shaklee?


��Indeks glisemik rendah - 22, sesuai untuk pengidap kencing manis

��Diperkasa dengan leucin untuk memelihara otot semasa menurunkan berat badan.

��Lengkap dengan 24 jenis vitamindan mineral

��Tinggi protein (24g setiap hidangan) memberikan anda rasa puas dan kenyang.

��Tinggi serat (6g setiap hidangan)Sumber soya bebas GMO

��Tiada perasa, pewarna atau pemanis tiruan.Rasa yang sangat enak, memberikan kepuasan semasa menurunkan berat,

��Datang dengan 3 perisa yang sedap, lazat seperticoklat, cafe latte dan vanila.

Jadi untuk mereka yang berminat boleh pm saya terus

Konsultasi percuma Dari saya..

Asiah
01112916437


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...