Sunday 8 February 2015

Herba blend

Krim ajaib

Selamat malam semua.
Fuhh mlm ni tengok bola Kelantan vs ATM rezeki memihak kepada Kelantan.
2-0
Hihihihi.
Malam ni bukan nak cerita pasal bola tapi nak share serba sedikit pasal krim ajaib herbal blend.

Kenapa ajaib??
Sebab krim ni saya pakai untuk semua..
#gatal-gatal
#jerawat
#bibir merekah
#chekenpox

Banyak lagi.sampai perut x selesa pon saya sapu herbal blend..

Sebelum tu kita tengok istimewanya herbal blend
Herbal Blend Multipurpose cream Shaklee :Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapatmelembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyakDiperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Kegunaan lain :

Baik untuk kulit yang mengalami gatal-gatalDemam panas (disapu ke seluruh badan). Insya Allah setengah jam kemudian badan akan berpeluhBaik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.Memecahkan lemak / pembuangan angina dengan cara urutan terutama pada bahagian perut.


Saya sangat syorka  kan herbal blend ni wajib ada d setiap rumah.
Boleh juga dijadikan losyen harian..

Berminat boleh pm saya
Asiah 01112917437


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...