Thursday 4 December 2014

Makanan untuk anak-anak

Anak-anak.
Nak bercerita pasal anak tapi saya tak kawin lagi Dan belum ada rezeki lagi nak ada anak.

Tapi kita sebagai seorang anak seharusnya faham kehendak Dan keperluan seorang anak.
Apatah lagi USIA baru setahun jagung..
Macam-macam diperlukan untuk nye membesar.

Dapatkan makanan tambahan yang berikan anak-anak membesar dengan lebih yakin...

Disini saya nak bagitahu kelebihan
Meal.omega.vita c chew untuk anak-anak ibu diluar sana

Nanti saya sambung pasal kelebihan suppliment untuk anak-anak.

Asiah 01112916437
Shaklee I'd 1113065


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...