Thursday 20 November 2014

saya jual shaklee

selamat malam semua.. harap semua sihat .baru setel semua.
kelas herb lax di group wassap.
nota dah disalin..

kami d group akan discuss setiap produk shaklee..sebab penting untuk ambik tahu sebelum dijual..

................................................

Saya suka jual shaklee.
Selain tlong orang untuk sihat dn dapat bt aktiviti harian dengan sempurna..

Ingat lagi kecik2 ckgu tanya nanti besar nak.jadi apa? Cepat jea jawab nk jadi doktor..

Tapi jauh beza study ambik kos jauh dr doktor..

Lpas try bt macam2 bru terjebak dengan shaklee sbb ostematrix.

Disitulah terjadinya.
Sya suka shaklee sbb group kami sangt special masing2 xknal tp macam dah lama kenal.

Semua ilmu di beri n terima sebaiknya..

Indahye perkenalan..hanya terima kasih yang mampu ...

Jadi kalu anda diluar ingin join dalam group kami.

Boleh wassap saya terus
Asiah 01112916437

No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...