Saturday 15 November 2014

nak GEmoKkkkkk

assalamualaikum...
selamat pagi.

pagi ni mood nk post testimoni sendiri selepas bertahun lama nya nk berat badan yang di impikan..

mungkin pelik dengan kehendak saya sebab nak gemuk.

sampai ad orang kata saya pelik sebab nk gemuk..
memang la kan kurus nk la berisi sikit..

nk dijadikan cerita berat saya dulu 33-40 kg dia naik turun.
semua jenis  produk sya try tapi memang x sesuai dengan saya..
.sya makan bnyak tapi kdang2 benda yang kita makan tu belum tentu mencukupi zat yang diperlukan..

jadi awal tahun 2014 sya terjebak dengan shaklee .
2 blan lpas tu sya try set tambah selera makan..
dlm masa sebulan saya perhatikan.ad perubahan dn ad yang tegur sudah bulat..

#sikeding
#sikurus

semua panggilan tu dah lesap..
bila sya post d fb pasal testimoni gemuk saya ni rupayan bukan saya.je yang nk gemuk.
kawan2 yang lain pon sama.

jadi kalu anda nak tambahkan berat badan seperti yang di inginkan boleh la wassap saya

asiah 01112916437
konsultasi percuma dari saya

No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...