Friday 4 September 2015

Salam jumaat

Assalamualaikum ..

Jom teman berEsp pepagi jumaat ni .
Dan nak tahu APA yang akan dapat bila kita rajin minum esp

Ini adalah khasiat ESP Shaklee yang biasa  dengar

💖Membantu menghilangkan jeragat dan parut di muka (parut jerawat juga)

💖Membantu melancarkan penyusuan susu ibu

💖Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih pekat dan banyak

💖Membantu badan ibu menghasilkansusu yang lebih pekat dan berkrim 

💖menjadikan bayi anda cepat kenyang dan kurang meragam

💖Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur

💖Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan 

💖Memberi tenaga berpanjangan kepada badan dan meningkatkan kesihatan tubuh secara menyeluruh

💖Membantu tumbesaran fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum

💖Membantu mempersiapkan badan ibu untuk penyusuan yang lancar lepas bersalin

💖Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat.


Ni baru sikit
Ada banyak lagi APA yang kita dapat dengan esp shaklee ni
Nanti saya share lagi

Salam sayang Dari saya

Asiah
☺shaklee_gua_musang☺

 


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...