Tuesday 15 January 2019

Selamat pagi cinta

Assalamualaikum
Selaamat pagi semua..
Pagi ni cikyah nak share sedikit keindaham alam ciptaan ALLAH yang sangat mendamai kan tempat yang menarik ramai perhatian warga gua musang kelantan..


Tempat ini di beri nama BUKIT DURIAN terletak di bandar utama Gua musang..
Mungkin orang gua musang tidak asing lagi dengan nama tempat itu
Tapi untuk meraka yang jauh
Boleh la cuba tanya orang berhampiran
Yang pastinya dikenali oleh orang ramai..


Bukit durian menjadi perhatian orang ramai untuk aktiviti riadah dan mendaki bukit yang agak tinggi juga bagi cikyah
Kalau lama dah tinggal nak mula balik pasti ada leguh lelah sikit..

Tapi itu tak menghampa kan
Cikyah berjaya juga tawan puncak BUKIT DURIAN..
disini cikyah bagi sedikit view di atas sana
Mungkin ada yang tertarik..









Ni ke na bawak Orang ke lima tolong snap pic  😂😂




Sekian itu saja
Cantik kan
Boleh bawa family santai santai kat sana
Tiada sebarang caj di kenakan...
#sihatItuMahal

No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...