Saturday 29 September 2018

Pengedar shaklee Gua musang yang super aktif

Assalamualaikum dan selamat petang untuk semua dan warga gua musang...

Nama saya asiah , boleh juga panggil dengan nama cikyah ,tinggal di kampung lembaga Gua musang..

Petang ni cikyah nak bagitahu sikit untuk warga gua musang yang berminat untuk dapatkan produk shaklee boleh saja
Klik link ini untuk sebarang pertayaan
www.wassap.my/601112916437
Atau untuk memudahkan proses cod

Dan tak lupa juga untuk mereka yang jauh cikyah juga adakan khidmat pos seluruh Malaysia sabah dan sarawak gitu.

Jadi apa tunggu lagi untuk ada yang ingin mencuba boleb saja klik klik link di atas ya ☝☝.

Sekian dari cikyah


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...