Friday 11 November 2016

SET HOT SEMBELIT

SEMBELIT


Ramai yang pm tanya saya
🎈Awak dulu ada masalah SEMBELIT ke
🎈Akak saya SEMBELIT la dulu akak SEMBELIT juga kan..


Macam macam lagi soalan Di ajukan

Ya betul dulu dalam 4tahun lepas saya alami masalah yang sama
SEMBELIT...

Masa tu tengan belajar Di politeknik Kota baru Kelantan..

Ni nak citer memang panjang
Saya pendek kan ya

Lepas tu saya dah makan macam²
Pergi klinik
Doc bagi ubat
Doc suruh minum susu
Guna ubat masuk ikut bontok.
Makan fiber
Makan ubat novolex

Banyak lagi ..

.
Lepas tu kenal upline
Dengan beli ostematrix
Lepas tu saya mula cuba set SEMBELIT dan buasir

Saya makan
Ostematrix
Herb lax
Omegaguard
Zinc
Mealshake.
.
.
.
Alhamdulillah lepas makan Shaklee
Bangun pagi ja
Terus membuang
Tak tunggu lama dalam tandas.

Rasa sakit SEMBELIT tu hilang terus ..
Syukur sangat sangat.
Sbab sakit SEMBELIT tu hanya yang kena akan faham macam mana

Peluh
Takut nya
Masa nak membuang..
.
.?oleh itu untuk anda yang ada MASALAH yang sama
Jangan di biarkan
Bahaya...

Cegah la
Rawat lah ya ...

Sekian ...


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...