Saturday 18 June 2016

Sembelit

SEMBELIT.
==========

SAYA dulu ada masalah sembelit boleh Di katakan tahap kritikal sampai 3 4 hari baru membuang
Dan najis keluar keras

Dan hampir terkena #buasir
.
Dah jumpa doctor
Makan ubat
Masuk ubat ikut dubur
Tapi tidak sesuai.
Dan ada try produk x hasil tetap sama

Kenal Shaklee
3 tahun lepas mula dengan masalah sembelit
Saya try
Alhamdulillah
Dengan cara makan yang betul
Saya makan #mealshake #ostematrix

Alhamdulillah masalah SEMBELIT hilang

Sekarang promo mealshake
Dapat harga lebih murah .
Sesuai untuk semua

Berminat dan untuk ketahui lebih lanjut
Boleh WhatsApp saya 01112916437
Syukur jumpa dengan produk Shaklee


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...