Saturday 13 February 2016

Testimoni esp shaklee rasa kenyang lebih lama

Assalamualaikum
Dan selamat petang semua

Petang ni nak share testimoni esp Shaklee yang ajaibnya boleh buat kita rasa kenyang lebih lama.

Ini juga saya dapat rasa.
Kerana saya memang kurang makan pagi
Jadi saya terpaksa ambil esp sebagai ganti untuk sarapan .

Memang rasa kenyang tak tau nak cakap.

Dan untuk anda diluar sana yang tercari cari
Anda patut Cuba esp protien Shaklee.
Saya berani recommend untuk anda semua.

Dan anda akan dapat bonus lain
Seperti
👍kulit cantik


Berminat dengan esp Shaklee
Boleh WhatsApp saya
01112916437
Shaklee gua musang


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...