Sunday 2 August 2015

Buat² tak malu.

Petang tadi terpaksa keluar rumah atas urusan penting yang dijanjikan.

Bukan tak biasa keluar tapi..
Saya ada masalah muka beejerawat
Entah kenapa jerawat menghantui sebelah dagu..


Kalau dikira ada dekat 10 biji..
Agak pelik sebab sebelum ni memang tak pernah alami..
Mungkin tersilap makan @ terlalu terdedah kepada persekitaran yang kotor.

Kebiasaan bila period 1@2 biji ja biasa tumbuh...

Nak dijadikan cerita.
Sya terbaca pos master ² Shaklee
Yang suruh up kan dos Vita c Dan saya memandai berexperiment sendiri dengan telan
~6 biji sehari
~3biji alfalfa
~2 gla
~2 garlic
~2zinc
~2-3 vita e.
~esp macam biasa..

Saya perasan jerawat cepat kecut Dan cepat kering...
Dan saya rasa tak sampai seminggu jerawat mula kecut..

Perubahan yang tidak dijangka..
Pengalaman sendiri..

Nanti saya cerita lagi..


Asiah
Selamat malam..


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...