Saturday 20 September 2014

mencorak langkah dengan shaklee

selepas mengenali shaklee

assalamualaikum,,malam nie rase nk berblog jea tp x tahu nk cerita apa,,tajuk malam nie selepas saya mengenali shaklee,
shaklee nie suppliment @ makanan tammbahan,
malam nie bukan n cerita pasal suppliment shaklee TAPI nak shre pasal ap yang saya dapat lepas kenal shaklee,,

alhamdulillah syukur rase lepas kenal shaklee,,kesihatan sya dh semakin baek,,,saya ad masalah sembelit dn nak jadi ke buasir,
dah 3 tahun sakit nie dari mula study kat poly kota bharu,,habis cara g jmpe dktor,,, macam2 suruh makan
#makan sayur
#minum air banyak
#makan pisang
#makan betik
#minum air sunquick

macam lagi n dh beli macam2 produk untuk masalah saya,,
ubat hospital pon sya dh try tp x sesuai dengan saya,,,

bulan 2 x silap saya join shaklee saya amal set shaklee nie 





first saya amk ostematrix shaklee,,kerana ostelah sya jATUH CINTA dengan shaklee hehehehh jatuh cinta u...


sape nak bershaklee leh wassap saya 01112916437


No comments:

Post a Comment

Rindu...

Sesekali terhidu bau seaakan aku rindu dengan bau itu ... Aku cuba untuk dekati namun ia hilang.. Bau itu ialah bau badan arwah mek (ibu) ak...